Бүртгэлийн нэр*
И-Мэйл*
Нууц үг* Нууц үгийг харуулах
Нөхцөл* Бүртгүүлснээр та Үйлчилгээний Нөхцөл болон Нууцлалын Бодлогыг зөвшөөрч байна.
Мартсан
Нууц үгээ мартсан уу? Имэйл хаягаа оруулна уу.
Имэйл хаяг руу баталгаажуулах холбоос илгээгдэнэ. Бүртгэл баталгаажсаны дараа \\\"Хувийн тохиргоо\\\" руу орж (нийтэд харагдах) нэрээ сольж болно.
"Чихний чимэг болсон аялгуу сайхан монгол хэл, Чин зоригт өвгөд дээдсийн минь өв их эрдэнэ." - Б.Ринчен
Статистик яривал эрчүүд муу жолооч. Эрчүүд ихэнх ослыг гаргадаг байна. Согтуугаар машин барих, улаан гэрлээр гарах, урсгал сөрж явах, хурд хэтрүүлэх гэх мэт. Харин бүсгүйчүүд хэдийгээр машиныг болгоомжтой жолоодох боловч шийдвэр гаргахдаа удаан гэж бодож байна. Техникээс хол хөндий хүмүүс. Аюултай нөхцөл байдал үүссэн (эсвэл тулсан) үед хурдан шуурхай хариу арга хэмжээ авч амжилгүй балмагдаж алдаа гаргаж байх шиг. Ямар нэгэн зүйл рүү анхаарал нь төвлөрсөн бол тэрнээсээ буцаад гарахдаа удаан гэсэн бүсгүйчүүдтэй холбоо судалгаа ч байна. Машиныг өөрийн бие махбодийн үргэлжлэл болгон мэдэрч явах ёстой гэж том оврын ачааны машины орос жолооч нар зөвлөдөг бол бүсгүйчүүд хэзээ ч техникийг өөрийн биеийн нэг хэсэг болгон хүлээн авахгүй байх.
Эрчүүд ноцтой осол их гаргадаг шалтгаан нь өөртөө дэндүү итгэлтэй, бардам зантайгаасаа болдог байх. Илүү ноцтой осол гаргаж байгаа бол тэр илүү муу жолооч биз дээ? Үгүй юу?
Яахав, үндсэндээ ялгаагүй юм л даа. Нэг нь зориуд аюултай үйлдэл хийдэг, нөгөөх нь анзааргагүй бас сандруу. Алтан дундыг баривал сайн жолооч болох юм байна.
Асуултад хариулах болон сэтгэгдэл бичихийн тулд энд дарж нэвтэрнэ үү.
Өмнөх асуулт
Дараагийн асуулт
Статистик яривал эрчүүд муу жолооч. Эрчүүд ихэнх ослыг гаргадаг байна. Согтуугаар машин барих, улаан гэрлээр гарах, урсгал сөрж явах, хурд хэтрүүлэх гэх мэт. Харин бүсгүйчүүд хэдийгээр машиныг болгоомжтой жолоодох боловч шийдвэр гаргахдаа удаан гэж бодож байна. Техникээс хол хөндий хүмүүс. Аюултай нөхцөл байдал үүссэн (эсвэл тулсан) үед хурдан шуурхай хариу арга хэмжээ авч амжилгүй балмагдаж алдаа гаргаж байх шиг. Ямар нэгэн зүйл рүү анхаарал нь төвлөрсөн бол тэрнээсээ буцаад гарахдаа удаан гэсэн бүсгүйчүүдтэй холбоо судалгаа ч байна. Машиныг өөрийн бие махбодийн үргэлжлэл болгон мэдэрч явах ёстой гэж том оврын ачааны машины орос жолооч нар зөвлөдөг бол бүсгүйчүүд хэзээ ч техникийг өөрийн биеийн нэг хэсэг болгон хүлээн авахгүй байх.
Эрчүүд ноцтой осол их гаргадаг шалтгаан нь өөртөө дэндүү итгэлтэй, бардам зантайгаасаа болдог байх. Илүү ноцтой осол гаргаж байгаа бол тэр илүү муу жолооч биз дээ? Үгүй юу?
Яахав, үндсэндээ ялгаагүй юм л даа. Нэг нь зориуд аюултай үйлдэл хийдэг, нөгөөх нь анзааргагүй бас сандруу. Алтан дундыг баривал сайн жолооч болох юм байна.